Španci hoće Koridor 11

Bez autora
Jul 13 2012

Jedna od najvećih španskih kompanija FCC, koja je odnedavno i vlasnik austrijske Alpine, veoma je zainteresovana za poslove u Srbiji, pre svega za Koridor 11. Predstavnici kompanije su u mesec dana dva puta posetili Ministarstvo za infrastrukturu. Prema njihovim rečima u žiži interesovanja je izgradnja takozvanog Koridora 11, odnosno autoputa od Beograda prema južnom Jadranu. Mora da se pita i vlada Srbije, ali i finansijeri, koji moraju da provere isplativost projekta. Baza za eventualni ugovor moraju biti naši propisi, koje u startu treba predočiti kandidatima za koncesiju da bi izbegli eventualne nesporazume, kakvi su postojali u dosadašnjoj praksi na pokušaju izgradnje severnog kraka Koridora 10 i autoputa od Beograda do Požege.

Španci hoće Koridor 11Jedna od najvećih španskih kompanija FCC, koja je odnedavno i vlasnik austrijske Alpine, veoma je zainteresovana za poslove u Srbiji, pre svega za Koridor 11.

Predstavnici kompanije su u mesec dana dva puta posetili Ministarstvo za infrastrukturu. Prema njihovim rečima u žiži interesovanja je izgradnja takozvanog Koridora 11, odnosno autoputa od Beograda prema južnom Jadranu.

Mora da se pita i vlada Srbije, ali i finansijeri, koji moraju da provere isplativost projekta.

Baza za eventualni ugovor moraju biti naši propisi, koje u startu treba predočiti kandidatima za koncesiju da bi izbegli eventualne nesporazume, kakvi su postojali u dosadašnjoj praksi na pokušaju izgradnje severnog kraka Koridora 10 i autoputa od Beograda do Požege.

Španci su obećali da će posle analize projekta za oko dva meseca predložiti program realizacije tog posla, kao i način rukovođenja. Međutim, nije sve tako jednostavno i ne zavisi sve od potencijalnih koncesionara.

U sklopu kompanije Španci imaju preduzeće koje radi samo u oblasti poslovno-privatnog partnerstva, kao i ekspertske timove koji su zaduženi da pronađu novac od banaka.

Takav način poslovanja im omogućava dugoročan i kontinuiran razvoj partnerstva u nekoj zemlji. Iako je prisutna na mnogim svetskim tržištima, posebno u Austriji, Nemačkoj, Poljskoj, Švajcarskoj i Rumuniji.

Ta španska kompanija našla je dobre razloge da investira na Balkanu: ima u šta, a može i da nametne svoja pravila zbog velikog iskustva, kojim se mi ne možemo pohvaliti.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik